Výsledky zápisu do prvních tříd pro školní rok 2025/26
O přijetí Vašeho dítěte bylo v souladu s § 67, odst. 2 zákona č. 500/2004 Sb. vyhotoveno písemné rozhodnutí, které je součástí spisu dítěte ve škole.
Přijatým nebude rozhodnutí v písemné podobě doručováno (§ 183 zákona č. 561/2004 Sb).
Nepřijatým budou rozhodnutí zaslána poštou, případně datovou schránkou.
U neuzavřených zápisů žádáme rodiče, aby škole obratem dodali chybějící podklad (nejčastěji rozhodnutí o odkladu PŠD ze spádové školy) co nejdříve, jinak bude v termínu dle legislativy správní řízení přerušeno.
Rozhodnutí o uděleném odkladu školní docházky byla odeslána datovými schránkami či byli rodiče vyzváni k jejich převzetí.
Rozhodnutí o přijetí do přípravné třídy rodičům předáme na vyžádání.
Toto oznámení bylo vyvěšeno dne 30.4.2025 na veřejně přístupném místě v budově školy a na webových stránkách školy.
Kurz „Hrátky s předškoláky“ pro přijaté žáky
Cyklus tří setkání s přijatými předškoláky proběhne v termínech 28.5., 4.6. a 11.6.2025.
Přihlášku a podrobnosti naleznete zde. Přihlášku a platbu 150,- Kč s sebou přineste na první schůzku 28.5.2025 v 15:15 hod.
11.6.2025 proběhne zároveň první schůzka s rodiči budoucích prvňáků.
Rozdělení dětí do prvních tříd bude zveřejněno na webových stránkách a budově školy poslední srpnový týden.
Mgr. Naďa Koháková
ředitelka školy
Výsledky zápisu naleznete zde:
Ve čtvrtek a pátek (24. a 25. 4.) se třída 9.B vydala na dobrodružný výlet do Outdoor Resortu Březová na Vysočině. I přes nepříznivé počasí jsme si oba dny naplno užili a vyzkoušeli spoustu adrenalinových aktivit. Někteří žáci překonali sami sebe na horolezecké stěně nebo v lanovém centru, jiní si vyzkoušeli paintball, probojovali se laserovým bludištěm nebo zažili volný pád na atrakci Free Fall. Večer si pro nás instruktoři připravili překvapení v podobě úžasné ohnivé show, která zpestřila večerní program. Výlet byl plný zážitků, vzájemné podpory a zábavy.
Mgr. Ivana Kohoutová
V hodinách prvouky se rádi učíme o přírodě - rostlinách a živočiších. Tentokrát jsme měli možnost pozorovat vývoj motýla od larvy, přes kuklu až k vylíhnutí motýlů. Paní učitelka nám nejprve přinesla motýlí zahrádku, poté v malé krabičce nepatrné larvičky. Ty se za pár dní vykrmily v pořádné housenky. Vzrostlé housenky se v teplé třídě rychle zakuklily.
Po velikonočních prázdninách na nás čekaly v naší zahrádce krásné babočky osikové. Počkali jsme na slunečné počasí a dnes jsme je vypustili do volné přírody. Zamávali jsme jim a popřáli jim hodně štěstí.
žáci 3.A
Kolem nás je spousta informací, některé jsou pravdivé, jiné zas ne. V hodinách informatiky si žáci 7.ročníku zkusili vytvořit zábavné falešné zprávy neboli fake news.
V aplikaci Canva jsme si pomocí umělé inteligence vygenerovali obrázek, který jsme vložili do aplikace Classtools, a v ní dotvořili zábavnou falešnou zprávu. Děti tato činnost moc bavila, ale zároveň si uvědomovaly, jak jednoduché je zneužít informace. Je potřeba si informace prověřovat z několika zdrojů.
H.Štěpánková, uč. informatiky
Vybraní žáci 2.až 5. tříd se zúčastnili soutěže ve smíšených štafetách 8x100m a 8x200m.
Naše škola se umístila na krásném 3.mistě. Děti byly moc šikovné a vzorně reprezentovaly školu.
Děkujeme!
Žáci 6.A se jako první ze šestého ročníku vydali na exkurzi do Toulcova dvora. Vžili se do role vědců a vyzkoušeli si bádání v oblasti mokřadu, kde žáky nejvíce zaujalo lovení bezobratlých živočichů pomocí planktonek a jejich bližší pozorování v kelímkových lupách. Návštěva mokřadu byla zpestřena i "povídáním" skokanů skřehotavých
Celá exkurze byla zakončena shrnutím funkcí podobných biomů a jejich důležitosti jak pro rostliny, živočichy tak i pro samotného člověka.
Bc. Kateřina Berková
V úterý 22. 4. třídy 3. B a 3. C navázaly na velikonoční svátky návštěvou Národního zemědělského muzea. Program „ Lesy pro budoucnost“ děti velmi zaujal. V průběhu celého povídání se děti dozvěděly informace o historii lesů, o pěstování lesa, o využití dřeva, o práci lesníka, o sběru semen, o lesních škůdcích aj. Paní lektorka zábavnou formou dětem vše vysvětlila a ukázala. Věříme, že děti pochopily důležitost tohoto bohatství a potřebu chránit životní prostředí.
tř. učitelky 3. B a 3. C
Díky hezkému počasí trénují žáci 4. tříd pravidla silničního provozu a své dovednosti na dopravním hřišti.